مرکز تجارت جهانی

طراحی آسمان خراش- طراحی آسمان خراش مرکز تجارت جهانی

آسمان خراش ها به عنوان پر مصرف ترین نوع ساختمان در جهان شناخته می شوند. هزینه زیست محیطی این ساختمان ها بسیار زیاد است. ساختار آسمان خراش به مواد بیشتری نیاز دارد و در نتیجه ، رد پای کربن دو برابر می شود. علاوه بر این ، “اEmbedded Energy” مورد نیاز برای ساختمانهای بلند بسیار قابل توجه است. در این پیوند می توانید اطلاعات بیشتری درباره “انرژی تجسم یافته” کسب کنید

گرچه ، آسمان خراش ها مزایای خاصی را با خود به همراه دارند. مانند تأمین مقدار زیادی تراکم (تعداد زیادی از خانه ها و محل کار در یک مکان). علاوه بر این ، قیمت واحدها در ساختمان های بلند با ارتفاع آسمان خراش افزایش می یابد. هرچه واحد بالاتر، شما قیمت بیشتری باید بپردازید. این به نفع صاحب ساختمان است.

طراحی ساختمتان خراش ها نیازمند استفاده از یک رویکرد پایدار است! به طور خلاصه ، پایداری “تأمین نیازهای حال حاضر بدون به خطر انداختن توانایی نسل های آینده برای تأمین نیازهای آنها” است. اگر می خواهید درباره “پایداری” بیشتر بدانید ، این پیوند را بررسی کنید. تجزیه و تحلیل پایداری 3 نوع مختلف اطلاعات را به ما ارائه می دهد:

  • تاثیرات محیطی
  • عوامل خارجی
  • اقتصاد و مالی

در حین طراحی ، برای انجام این تجزیه و تحلیل ها ، می توان از نرم افزار و ابزارهای مختلفی استفاده کرد. مواردی که ما برای فرآیند طراحی کلمه آسمان خراش مرکز تجارت انتخاب کردیم به شرح زیر است:

روند طراحی آسمان خراش مرکز تجارت جهانی

یک مرکز تجارت جهانی معمولاً یک ساختمان نمادین است که قدرت و توسعه فناوری یک کشور را نشان می دهد. بنای مرکز تجارت جهانی نماد پیشرفت است.

روند طراحی ما با تجزیه و تحلیل سایت ، برخی ایده ها و طرح ها آغاز شد. علاوه بر این ، ما از Grasshopper 3D برای یافتن فرم و اجرای تجزیه و تحلیل پایداراستفاده کردیم. ما برخی از فاکتورهای اصلی و یک عملکرد تناسب اندام پیچیده را تعریف کردیم ، شامل تجزیه و تحلیل نور و باد است که بر طراحی آسمان خراش ما تأثیر می گذارد. مهمتر از همه ، برای بهبود سرعت روند طراحی ، ما با استفاده از TensorFlow مدل هوش مصنوعی (AI) ایجاد کردیم. اگر می خواهید در مورد روند پیاده سازی هوش مصنوعی در طراحی ما بیشتر بدانید ، در این لینک بیشتر بخوانید. دو عامل مهم در تحلیل محیط برای ساختمان های بلند “سبک” و “باد” هستند.

ما با استفاده از هوش مصنوعی همراه با زیبایی شناسی معماری راه حل را پیدا کردیم. و در مرحله بعدی اجرای روال معمول هر فرآیند طراحی معماری و ایجاد اسناد مختلف و توسعه طرح را پیش گرفتیم. نتیجه، آسما خراش خیره کننده و زیبای ما بود. برای اطلاعات بیشتر گالری را بررسی کنید.

مرکز تجارت جهانی - دید پرنده
مرکز تجارت جهانی – دید پرنده

Related Posts_

Hybevo Logo

Want to know more form Hybevo?

Want to learn more about new trends in architecture? subscribe to get the latest update on our website.